Een week voor vertrek - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Leontine Sanders - WaarBenJij.nu Een week voor vertrek - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Leontine Sanders - WaarBenJij.nu

Een week voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Leontine

14 Juli 2016 | Nederland, Deurne

14-7-2016
Nog een week en dan is het zover. Op naar Uganda voor 4 weken vrijwilligerswerk in het district Lwengo. Het belooft een bijzondere reis te worden. Ik heb het altijd gewild en dat het er nu van komt is fantastisch en......onwerkelijk. Wat kan ik daar bijdragen, wat heb ik over 5 weken allemaal meegemaakt en wat gaat dat met mij doen?
Allerlei voorkomende activiteiten pakken we daar aan, maar voornamelijk onderwijs (hopen we). We, dat zijn mijn 2 studiemaatjes, Nikki Jöris, Dani-Jelle Verwegen, en ik zelf. Samen zijn zij net zo oud als ik ben. Een verrassende, leuke, goede combi.
Voordat het zover is heb ik nog, samen met mijn kleuters, een kinderboekenbeurs om sponsorgeld te vergaren. Ik heb ze een power point over het project laten zien, waarna een van de kleuters concludeerde: "Die kindjes heefe daar geen eten, die heefe geen bed....ik denk dat ze in de Petteflet slapen....!"'.
Ik ga voor haar kijken of dat werkelijk zo is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deurne

Mijn eerste reis

Vrijwilligerswerk via de organisatie Be More in Lwengo Uganda.

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2016

De draad weer oppakken

20 Augustus 2016

Weer thuis

16 Augustus 2016

Afscheid

15 Augustus 2016

No job is finished until its done...

12 Augustus 2016

Week 3
Leontine

Ben: moeder van 4, juf van groep 1-2, woon in Deurne, 53 jaar. Ga een langgekoesterde wens waarmaken: vrijwilligerswerk in een derde wereld land: Uganda, district Lwengo, via de organisatie Be More.

Actief sinds 14 Juli 2016
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 9742

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: